
Зарядне передпускове АІДА-8si —десульфатувальна з цифр. індикацією для кислотних/гелевих АКБ
- Під замовлення

2 260 ₴
- +380 (67) 804-70-67
- +380 (63) 519-31-78
Опис:
Зарядний пристрій АІДА-8si автоматичний десульфатувальний імпульсний передпусковий 12 В зарядний пристрій для кислотних, гелевих і AGM АКБ місткістю 4-160А*год із цифровою індикацією зарядної напруги та буферним режимом зберігання: для мото, лунотів, легкових і вантажних автомобілів.
1. НАЗНАЧЕНИЕ
1.1. Передпусковий зарядний пристрій «АIДА-8si» (ЗП) слугує для циклічного імпульсного заряду в автоматичному режимі 12 В обслуговваних і не обслуговуваних кислотних, гелевих та AGMакумуляторних батарей (АКБ) ємністю від 4 до 160 А*год струмом 1, 4 або 8 А, для десульфатації АКБ, для тривалого Підтримка АКБ в зарядженому стані, для запобігання їх сульфатації та перезаряджанню, для підготовки АКБ до пуску двигунів у холодну пору року, для зберігання АКБ у міжексплуатаційний період, а також дає змогу непрямо оцінювати стан АКБ.
1.2. Для контролю над процесом заряду є цифровий «ІНДИКАТОР ЗАРЯДНОЇ НАПРУГИ» (ІНДИКАТОР ЗАРЯДНОГО НАПОРУЖЕННЯ) і світлодіодний індикатор «ЗАРЯД».
1.3. ЗП може заряджати АКБ, розряджені практично до 0 В.
1.4. Режим «ЗБЕРІГАННЯ» (ХРАНЕНИЕ) можна використовувати як блок живлення 13 В до 7 А.
1.5. ЗП має теплову захист від перевантажень, електронний захист від коротких замикань. Від зворотної полярності ЗП захищено плавким запобіжником.
1.6. ЗП дає змогу робити заряд з ефектом десульфатації, не знімаючи та не вимикаючи АКБ від автомобіля.
2. ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Напруга мережі живлення: |
~ 50 Гц 150÷240 В |
Споживана потужність: |
не більш ніж 150 ВА |
Середній струм заряду |
1, 4 або 8 А |
Струм у попередньому режимі |
8 А |
Напруга вимкнення: |
|
у режимі «КИСЛОТНА АКБ» в режиме «ГЕЛЕВА, AGM АКБ» Напруга увімкнення: у режимі «КИСЛОТНА АКБ» в режиме «ГЕЛЕВА, AGM АКБ» Напруга режиму зберігання/блока живлення |
15,4±0,2 В 14,6±0,2 В
14,8±0,2 В 13,9±0,2 В 13,6±0,2 В |
Струм режиму зберігання/блока живлення Поріг спрацьовування захисту Похибка показань індикатора напруги Споживаний струм від АКБ без напруги в мережі |
от 0 до 8 А 6-7 В ±0,3 В
не більш ніж 60 мА |
Габаритні розміри: |
95х65х172 мм |
Маса: |
не більш ніж 0,5 кг |
|
-
Заряджає в автоматичному режимі з ефектом десульфатації кислотні, гелеві та AGMакумуляторні батареї ємністю від 4 до 160 А*год стабілізованим струмом 1 А, 4 А або 8 А:
1 А для АКБ 4 ÷ 20 А*год — ліхтарі, ехолоти, дитячі авто, мото
4 А для АКБ 20 ÷ 75 А*год — легкі автомобілі, мото
8 А для АКБ 60 ÷ 160 А*год — вантажні автомобілі, запуск двигуна -
Застосований алгоритм циклічного імпульсного заряду з ефектом десульфатації для захисту АКБ після закінчення заряду від саморозряджання, сульфатації, перезаряду та корозії завдяки імітації циклу заряджання. Руйнується начавана сульфатація, поліпшується структура електродів, зменшується внутрішній опір АКБ, збільшується стартовий струм, зменшується розшарування електроліту та вирівнюється його щільність у банках. Відбувається поліпшення параметрів АКБ.
-
2 режими зберігання — динамічний і статичний. Після закінчення заряду пристрій не вимикається, а переходить у режим підтримки АКБ в зарядженому стані динамічним режимом зберігання короткими зарядними імпульсами або перекладається в статичний режим безпечного зберіганняАКБ флотувальним зарядом малими струмами за постійної напруги, який робить остаточний дозаряд кожної банки, вирівнює щільність за всіма банками, виробляє десульфатацію, покращує фізичні характеристики АКБ і уповільнює її старіння. Тому АКБ захищається від сульфатації, розшарування електроліту та саморозряджання.
-
3 способи десульфатації: щадний — малим струмом за постійної напруги в буферному режимі, циклічним імпульсним зарядом — завдяки спаданню надлишкової зарядної напруги й інтенсивний — циклічним імпульсним зарядом асиметричним струмом. Дає змогу тренувати АКБ в автоматичному режимі циклом заряджання-розряджання асиметричним струмом за допомогою АКБ-тренера "АІДА-ТЕСТ".
-
Заряд автомобільний АКБ аналогічний заряду мобілки: під'єднав і дістав коли зручно — перезаряджання не відбувається — після закінчення заряду пристрій переходить у режим підтримки АКБ в зарядженому стані або переводиться в буферний режим безпечного тривалого зберігання.
-
Заряд протікає під контролем напруги на клемах АКБ не допускаючи пошкодження електрообладнання автомобіля і самої АКБ, що дає змогу заряджати батарею не знімаючи її з автомобіля.
-
Захист від коротких замикань, тепловий захист від перевантажень. Під час запуску двигуна можна не вимикати ЗУ от АКБ.
-
Передпусковий режим постійним струмом 8 АА для підготовки АКБ до запуску двигуна в холодну або іншу несприятливу пору року
-
Блок живлення на напругу 13 В і струм навантаження до 7 А.
-
Не потрібен амперметр: струм у міру заряду АКБ підтримується електронікою незмінним і немає потреби його додавати. Про процесі заряджання інформує багатофункціональний індикатор«ЗАРЯД» и «ІНДИКАТОР ЗАРЯДНОЇ НАПРУГИ» (ІНДИКАТОР ЗАРЯДНОГО НАПОРУЖЕННЯ).
-
Компактні габарити 95х65х172мм і мала вага 500 г. Забезпечує свої електричні характеристики за напруги мережі живлення від 150 до 240 В.
-
Ми даємо гарантію на всі вироби 12 місяців. Є сервісне післягарантійне обслуговування.
Габаритні розміри | |
---|---|
Вага | 0.5 кг |
Висота | 65 мм |
Ширина | 95 мм |
Довжина | 172 мм |
Основні | |
Виробник | АЇДА ЗАРЯД |
Ємність акумулятору | 180 А. г |
Гарантійний термін | 12 міс |
Матеріал корпусу | Пластик |
Країна виробник | Україна |
Струм заряду | 10 А |
Стан | Новий |
Напруга зарядки | 12 В |
Тип зарядного пристрою | Імпульсні |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | При піднятий |
- Ціна: 2 260 ₴